יום א’ | 19:45-18:15
מפגש ראשון בתאריך: 5.11.23
כבר כמה שנים, המילה מטאוורס מופיעה בכל מקום מסביבנו, קולנוע, טלוויזיה, מוזיקה ומשחקים, אבל מה הוא בכלל המטאוורס? איך נכנסים פנימה? ומה עושים בו?
הצטרפו אלינו לקורס חדשני מסוגו בו נבנה את המשחק הראשון שלנו ב-VR ללא קוד, ועם הידיים בלבד!
בואו להפוך את הדמיון שלכם למציאות, בשיטת לימוד אימרסיבית שתכניס אתכם מהרגע הראשון למציאות אחרת.
קורס חוויתי ממשגע המחבר את התלמידים אל עולם יצירת התוכן במציאות מדומה!
בחלקו ראשון של הקורס התלמידים ייחשפו לתכנים אינטראקטיביים ומגוונים במציאות מדומה במטרה להכיר ולדעת כיצד להשתמש נכון במשקפות “אוקולוס (מטא) קווסט 2”
בחלק זה נשים דגש על ערכים כגון:
פיתוח מיומניות רכות, יישור קו באנגלית ואנגלית טכנית, שיתוף פעולה לצורך גיבוש, חשיבה מחוץ לקופסה, חשיבה קריטית והתמודדות על לחץ נתון.
עם הידע שצברנו עד כה ניצור תוכן במהלך חלקו השני של הקורס עד לפיתוח מסלול מכשולים!
בחלק זה נשים דגש על ערכים כגון:
עבודה בצוות, תכנון פרוייקט, יצירתיות, יוזמה מבוא לתכנות, מידול ואנימציה
סילבוסמפגש | תאריך | נושא המפגש: |
מפגש 1 | 5.11 | ברוכים הבאים: -פתיחה, היכרות, הצגת התכנית לקורס -הרצאה אינטראקטיבית -התנסות בצעדים ראשונים ומציאות מדומה – First Steps |
מפגש 2 | 12.11 | מוח האדם ומציאות מדומה: -הקניית ידע על מוח האדם וההשפעה של מציאות מדומה על המוח -הקניית ידע בסיסי על מציאות מדומה ותפעול המשקפת -הבנה של יכולותיה של המציאות המדומה |
מפגש 3 | 19.11 | אנגלית ובסיס לתפעול : -חזרה על תפעול בסיסי ומונחים נפוצים באנגלית -הגדרת Guardian – מיקוד ראיה ונוחות מקסימלית |
מפגש 4 | 26.11 | גיבוש העברת הוראות, הבנת הנקרא ושיתוף פעולה: -משחק קבוצתי אימרסיבי במציאות מדומה -מבוא לSandbox, מה הוא RecRoom? |
מפגש 5 | 3.12 | הכרת תוכנת ה Sandbox – לפיתוח עולמות RecRoom: -התנסות מעשית – הגדרת העדפות נוחות, חשבון והתאמה אישית. -חלוקה לקבוצות לטובת הפרויקט, וסיור בין עולמות ב RecRoom |
מפגש 6 | 17.12 | מחקר + מידול חלק א’ : -מחקר קבוצתי של פרויקטי גמר -הסבר על התפריטים השונים וממשק התוכנה -התנסות בבניית מודלים בסיסיים |
מפגש 7 | 24.12 | מחקר + מידול חלק ב’ : -חזרה על התפריטים ובדיקת התלמידים -הסבר כיצד ממדלים עץ -תרגול בכיתה – מידול עץ |
מפגש 8 | 31.12 | בסיס לאנימציה : -יסודות ועקרונות האנימציה -פינג פונג ולופ, תפריטים -התנסות באנימציה בכיתה |
מפגש 9 | 7.1 | בסיס לאנימציה + דלת מסתובבת: – חזרה על אנימציה ומענה על שאלות – פינג פונג ולופ, מהירות אנימציה, Pivot – בונים דלת במציאות מדומה |
מפגש 10 | 21.1 | תכנון המסלול מכשולים: -בקבוצות מתכננים את מסלול המכשולים -בניה קבוצתית |
מפגש 11 | 28.1 | דיוק המסלול וסיום פיתוח: -עובדים בקבוצות שלנו על מסלול המכשולים -מסיימים את המסלול. |
מפגש 12 | 4.2 | מפגש סיום : הכנסת אלמנט “קוד” למסלול המכשולים – מבוא לקורס המשך הזמנת ההורים לטקס סיום וחלוקת תעודות |
**יתכנו שינויים נוספים בתאריכי המפגשים